Először is hatalmas puszi mindenkinek, hogy így felfedeztétek az internetes regisztrálás rejtelmeit, és aktívan hozzászóltok a bloghoz:) szóval köszi:) (ja, anyu, igazából az Anyu66 nem is annyira álnév:P Persze ha valaki Anyu néven regisztrálna, akkor végülis már igen)

 

Nos a mai nap eléggé hamar eltelt, mivel a blogkészítés nehézségeit pihentem ki egészen 4-től 14-ig, amikor is a többiek (Tóni és Maci) már kopogtattak az ajtón, hogy menni kéne, mert 15:00-kor találkozunk Ove Kvammen professzorral (aki a virtual chemlab-es cuccot tartotta otthon). Úgyhogy nyomatékosan megkértek a fiúk, hogy 10 percem van (Tóni szerint ez Zita-időszámításban -5 percnek felel meg), amit betartottam (!!!) úgyhogy oda is értünk. Ove bácsi megmutatta nekünk a zegyetemet, mert holnap már suli, egy frenetikusnak ígérkező kemometria című tárggyal kezdünk, tömény matek kb.

Csináltam néhány képet az egyetemen, elég jó kis műszerek vannak, nagy részük nem ismeretlen a (sikeresnek ugyan nem mondható) műszeres analitika vizsga óta:P Meg kaptunk csomó papírt, meg végleges órarendet, stb.

Aztán főztem itthon megint, újabb sikeres mutatvány. Aztán mosogatás stb. most Petinek lelkiismeretfurdalása van, hogy mindig én mosogatok, úgyhogy ő most felmos (meg hát Harald után ez egyébként is kötelező napi program), úgyhogy megint megkaparintottam a gépét.

Ja a lazacrecept egyébként úgy kezdődik, hogy végy két üveg rumot (Malibu vs. Captain Morgan) és hasonlítsd ösze őket:D Egyelőre több szakmai titkot nem adok ki:P

Viszont Klára kedvéért itt van a kép a főzőlapokról kb. előtte-utána állapotban, mert az egyik már kész, a másikat meg majd.

 

Ui: Peti néha (mint ahogy fél perce is) egyszer-egyszer váratlanul felordít "jajj de utálom ezt a nyulat" és nagyon változatos jelzőkkel tudja illetni Haraldot (na hány éves?:P), legközelebbre csinálok egy gyűjtést az érdekes jelzőkből:P

Szerző: sziborka  2009.01.11. 21:18 4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://zitusfranorge.blog.hu/api/trackback/id/tr59871695

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tzk 2009.01.11. 23:05:42

azt hittem egész idáig, hogy a szocreál csak nálunk hódít ennyire a mai napig:(

tri Balazs 2009.01.11. 23:38:55

no komment.

szóvicc versenybe szánom.

csigah 2009.01.11. 23:49:24

szija boszi:)

nemtom emlékszel e rám:P
gondoltam, ha már így bloggerkedsz, akkor írok egy szerbusz kommentet!
minden jót a messzi nord-ban!

puszipá

gala 2009.01.12. 14:38:38

Zitus, komolyan...
csordultig teltem büszkeséggel =D
süti beállítások módosítása