Na helló!

Kicsit mindig meglepődök, mert valahogy lelkileg átmentem blogkommentolvasóba, ezért folyton várom az új bejegyzést, hogy legyen már valami, de most rájöttem, hogy ez nagyrészt rajtam múlik:P

Nos szóval. A norvég jól sikerült buliknál hagytam ABBA, azóta eltelt egy klubba-lemenős-népdalokat-éneklős-kurdokkal-csocsózós-Abdullahhal-pingpongozós-Zolikával-táncolós-pincércsajjal-Feri-kártyatrükkjein-csodálkozós szombat. Jaaa és aznap megismerkedtünk Dáviddal és Zsófival, akik hétfőn érkeztek, és (igen, jól következtettetek) magyarok, juhúúú!

Úgyhogy másnap el is mentünk megünnepelni (kivételesen nem koccintottunk) érkezésüket egy kirándulással a Gamlehaugenbe, ami Harald (az igazi király) bergeni szálláshelye. Különben Harald (az igazi nyúl) kicsit mégiscsak megcsócsálta a vezetéket (az igazi töltőmét), de Peti ügyesen megjavította. Még jó, hogy gyakorolt a töltőmmel, mert reggelre Harald (az igazi nyúl) elrágta a hifije zsinórját is, úgyhogy a délutáni program különböző kínzásnemek (amik nem okoznak maradandó nyomot) kitalálása volt a gyilkos és kegyetlen rágcsálónak. Ja mellesleg ez a legújabb játék, várjuk kommentbe a tippeket!

Ja és ha már játék, akkor kihirdetem, a múlt heti viccverseny nyertesét, aki nem más, mint... Pityu!!!! párárárápp. Igazából Orsival nagy verseny volt, de Orsi már kapott rémszarvaspatát, még Dorka is versenyben volt, habár ő ilyen széles körben nem merte publikálni a szerzeményét, de ő meg kapott már bálnahúst, úgyhogy asszem Pityunak jár az eheti híres finom norvég nyalánkság, amit úgy hívnak...

 

 

...hogy tran. Ami nem más, mint...

 

 

...hát persze hogy csukamájolaj! Gratulálunk Pityu!:)

Visszatérve Gamlehaugenre, kicsit bele(l)estünk a tengerbe is:P (csak képletesen).

Ja és aki nélkül ezek a képek nem jöhetett volna létre:

Ahogy látható, Maci elég szellemes volt aznap ( ériteeeeeeeeek). Ja és a vicces az volt, hogy rögtön latyak esett az égből, esélyt sem adva a hónak.

Ma meg sikerült felkelteniük a fiúknak (jeee), igaz időre nem készültem el, de legalább Laci és Bálint sem tudott a korábbi találkáról, úgyhogy. Még be is értünk.

Aztán meg voltunk Laurával a rendőrségen tartózkodási engedélyért, ott ki kellett tölteni egy nagyon hosszú nyomtatványt, amiből a kedvenc részletünk: "Criminal offences: (Use a separete sheet if you need more space) ".

Nos szóval a mai nap körülbelül ennyi történése után (ja meg megcsillogtattam Petinek a paprikáskrumplifőző-tudományom, kicsit sótlan, de finom volt:P) megyek le gyúrnivazze, szkandermaca támadásban (ezt most csak ketten értik, de nembaj, a többiek majd kitalálják:)).

Ja és most jutott eszembe, hogy a napi szóvicc és a napi norvég nyelvtanulást egybeolvasztom, ugyanis múlt héten megszületett az első szóvicc norvégul! Elismerem, első generációs, de akkor is. Szóval a köszönöm szépent úgy mondják, hogy tusen takk (tüszen tákk). És amikor vártunk a buszra, amit le kell inteni (illetve ha látja, hogy el akarod érni, akkor fejlett északi szokások szerint MEGVÁR! [Ahogy Kőműves Kelemen mondaná, gyere fiam, anyád már vár]), és egy ilyen buszintés közben jött a busen takk (büszen tákk). Szóval akkor ezzel búcsúzom is, hádevla és busen takk belétek is!:)

Szerző: sziborka  2009.01.19. 18:23 7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://zitusfranorge.blog.hu/api/trackback/id/tr62889113

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kandela 2009.01.19. 22:00:29

Halihó!

Ez a hogyan kínozzuk a nyulat megihletett. Tanultassátok meg vele a szervest! Garantált kínszenvedés! Vagy költöztessétek be az igazi Harald szállására, hátha csak az a baja, hogy nem királyhoz méltó a szállása. Esetleg kössetek zsinórt a füleire és lógassátok ki az ablakon néhány órára, remélhetőleg ez elveszi a kedvét az elektronika megrágcsálásától és max a füle fog kicsit megNYÚLni kicsit :P Több nem jut eszembe.
A képek nagyon szépek :) Kedvem lenne vizsgák helyett repülőre ülni és élőben megnézni!
Tegnap erre a viccre bukkantam és gondoltam feltétlen meg kell osztanom:

Kik laknak az asztal körül? - Szék.

Remélem tetszett.

Érezzétek jól magatok és csináljatok sok képet! :)

Pussz Katinka
Pussz Katinka

Petz 2009.01.19. 22:42:26

Jó reggelt mindenkinek!

Itt az ideje hogy feltűnjek a színen én is. Én lennék a Peti. Harald karbantartója és rendszergazdája. Egy dolgot még nem tudtok vele kapcsolatosan, ez pedig a vezetékneve, mely nem más mint Windows. Mint azt megszokhattuk Windows Harald összeomlott és megzavarodott mint minden windows ha eléri ezt s szép életkort. Zita irományaiból ismeretesek rémtettei, így beléphetett a vágásérett korszakába. A legbriliánsabb ötleteket én is jutalmazom és higgyétek el nem vagyok szűkmarkú. A játékban szamurájok, ninják, veterán katonák öngyilkos merénylők és családtagjaik nem vehetnek részt! A kínzásról hang és videóanyag rendelhető most még akciós áron! Kínozz most és ingyen kapod meg a videoanyagot, továbbá nyulfejhamuzót, nyulszemlevélpapirnehezéket, nyúlcsontból faragott töltőtollat és egyéb értékes nyereményeket sorsolunk ki.

T.Orsi 2009.01.19. 23:58:50

Juj Zitus a Gamlehaugen pont olyan mint a mesebeli kastélyok (L)(L) gyönyrű el kell ismerni. (és Katinkával együttérezve felüdülés még így képről is a sok heterociklus közepedte:$)

Haraldra van egy tippem: etesd meg vele Peti nutelláját azt tuti nem ússza meg ép bőrrel :D:P (hjaaaa amúgy most jut eszembe a fulladásos halálnak sztem nincs nyoma nyulakon...)

hiányzol, pussz

leon88 2009.01.20. 01:39:25

Szia Zita!


Látom azért a partyktól ott sem kell különösebben félteni! (nagyon helyes)
És igazából azt vettem észre h amióta kimentél elkezdted a magyar terror csoport norvég ágazatát is fejleszteni:)
ha így haladsz akkor akár egy független magyar kolóniád is lesz a végén!:D

csak h én se maradjak le:

mit mond a gyalogos katona miután kilőtték mellőle az összes páncélozott járművet?
.......
.......
no thanks:D:D:D:D

színesflóra 2009.01.20. 16:59:59

Szép jó napot mindenkinek!

Zitus, már én is akartam írni, hogyha nincs bejegyzés, nincs komment sé. Amúgy örömödre tudatom, hogy blogod meglesése most már beletartozik a napi netkörútamba, s sokszor az iwiwc-sekkolást is megelőzi!:)
De rég írtam bizony, és valahogy nem a tanulás miatt. Hogy a fenébe tudtatok levizsgázni szervesből??? Heterociklusosan szenvedek:(

De ma az boldogít, hogy Tesómnak sikerült a szigorlata, emiatt sokat izgultam a napokban.

A képek ismételten gyönyörűek, lassan teljesen sárgák leszünk az irígységtől. Bár olyan szellemes:D képem nekem is van!

A bulisképekről meg látszik, hogy hoztátok a formátokat, egy jó ELTE-s vegyészekhez méltóan!A szemek csillogásából ítélve bár drágán csörgedezik, de azért csurran cseppen OH vegyület a poharatokba! Igyatok helyettem is lécci!:(:D:D

Örülök, hogy a AFENEVAD örző-védője (vagy a világé) felvetetted a szakrális kínzás lehetőségét. Tanult kollégám T.Orsolya ötletén haladva, miszerint a fulladásnak nincs nyoma, a saját fegyvere útján lehetne tőrbe csalni. Egész véletlen egy jó nagy galacsin bluetacket, ragasztót, vagy rágót kellene ejteni a földre, s mikor ADÖG szokásához híven rágcsálná, ez szépen összeragasztaná az egész pofácskáját, fulladást okozva, vagy bélrendszerét tömítve el mindenestre egyenes út A fényfelé... HA strapabíróbb lenne, ezzel a módszerrel legalább a fogaira kerülne egy tompa védőréteg , s így a rongálások megszűnnének.
Ja azt nem mondtam, hogy a nagybátyám kiskutyájának a szomszédjának a tejtestvére (tehát rokonom) bérgyilkos volt, azért még résztvehetek a játékban???

ÉS végezetül lopott viccekkel zárnám soraim, mert sikerült megint nekem írni leghosszabban. Szerintetek van a kommentnek karakterlimitje? Egyszer kipróbálom!:D

-Mi lesz a páncélos lovagból, ha átmegy rajta egy úthenger??
-Lemezlovas

-Mit mond az orosz halálos ágyán???
-Szentpétervár

Csőlátás!

T.Orsi 2009.01.21. 13:07:47

"Gyakorlatilag (mindenkinek) szia"! :D
A szerves általi agyhalál elkerülése végett ugye persze megint mindent csinálok csak h ne kelljen tanulni ééééééés mibe botlottam:
(kémiások előnyben, többiknek pedig esküszön nem vagyunk kockák:P)

-mi az eszterlánc IUPAC neve?
-polyester

:D:D:D:D:D valszeg maci meg tóni má készíti elő a bicskát h ez így azé IUPAC-ilag nemhelyes dehát MEKKORAAAAAAA! xD :D :P

nah fénycső mindnekinek (aki lefeküdt ma 4 óra előtt és azoknak is akik nem:P)

pussz

vb88 2009.01.21. 15:37:25

Orsi,a kérdés csak az hogy kiben fog landolni az a bicska:P bár miután elolvastam, némi agyzsibbadás közepette egy pillanatra inkább magamat akartam megszabadítani a szenvedéstől:)
süti beállítások módosítása